ျမတ္စြာဘုရားသည္ မ်ားစြာေသာ ရဟန္းသံဃာႏွင့္အတူ ေကာ႗ိရြာဆီသို႔ ႂကြေရာက္ေတာ္ မူၿပီးလ်င္ ထိုရြာ၌ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတို႔ကို မိန္႔ေတာ္မူ၏ -
ရဟန္းတို႔ အရိယသစၥာေလးပါးတို႔ကို ေလ်ာ္ကန္စြာ မသိျခင္းေၾကာင့္၊ ထိုးထြင္း၍ မသိျခင္းေၾကာင့္၊ ငါသည္ လည္းေကာင္း၊ သင္တို႔သည္လည္းေကာင္း၊ ရွည္လ်ားလွစြာေသာ ဤ(သံသရာ) ကာလပတ္ လံုး ေျပးသြားခဲ့ရလွေလၿပီ၊ က်င္လည္ခဲ့ရလွေလၿပီ။
အဘယ္ေလးပါးတို႔ကို(မသိျခင္းေၾကာ
ရဟန္းတို႔ (ငါသည္) ထို အရိယ သစၥာေလးပါးကို ေလ်ာ္ကန္စြာ သိၿပီ၊ ထိုးထြင္း၍ သိၿပီ၊ ဘဝ၌ တပ္မက္ျခင္း( ဘဝတဏွာ) ကို အႂကြင္းမဲ့ျဖတ္ၿပီးၿပီ၊ ဘဝသစ္သို႔ ဆြဲေဆာင္တတ္ေသာ ႀကိဳးႏွင့္တူစြာ ဘဝတဏွာသည္ ကုန္ေလၿပီ၊ ယခုအခါ တစ္ဖန္ ဘဝသစ္၌ ျဖစ္ျခင္းမရွိေတာ့ၿပီ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ အေပၚတြင္ ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ေသာ စကားကို မိန္႔ေတာ္မူၿပီးလ်င္ ဤသို႔ဆိုလတၱံ႔ေသာ စကားကိုလည္း မိန္႔ေတာ္မူျပန္၏-
"အရိယသစၥာေလးပါးတို႔ကို ဟုတ္မွန္ေသာအတိုင္း မသိျခင္းေၾကာင့္ ထိုထို ဘဝတို႔၌ ရွည္လ်ားလွစြာေသာ(သံသရာ) ကာလပတ္လံုး က်င္လည္ခဲ့ရေလၿပီ၊ ထိုအရိယသစၥာတို႔ကို (ငါသည္) သိျမင္ေပၿပီ၊ ဘဝသစ္ကိုဆြဲေဆာင္တတ္ေသာ ႀကိဳးႏွင့္တူစြာ ဘဝတဏွာကို ေကာင္းစြာႏုတ္ပယ္ၿပီး ေပၿပီ၊ ဆင္းရဲ၏ အျမစ္ကို အႂကြင္းမဲ့ျဖတ္ၿပီးေပၿပီ၊ ယခုအခါ တစ္ဖန္ဘဝသစ္၌ ျဖစ္ျခင္း မရွိေတာ့ၿပီ" ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
*** ျမတ္စြာဘုရားသည္ သစၥာေလးပါးတရားကို အေလးအနက္ထားေတာ္မူရျခင္း အေၾကာင္းရင္းကို စာဖတ္သူမ်ား နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္ပါသည္ ။ ျမတ္စြာဘုရား၏ အေလး အနက္ထားမႈကို ကၽြႏု္ပ္တို႔မွ ေလးစားစြာျဖင့္ နာၾကားက်င့္ၾကံရမည္ မဟုတ္ပါလား….
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ထိုေကာ႗ိရြာ၌ ေနေတာ္မူစဥ္လည္း ရဟန္းတို႔အား ဤသို႔ေသာ တရားစကားကိုသာလ်င္ အႀကိမ္မ်ားစြာ ေဟာေတာ္မူ၏ -
"ဤကား သီလတည္း၊ ဤကား သမာဓိတည္း၊ ဤကားပညာတည္း။
• သီလ၌တည္၍ ျဖစ္ေစအပ္ေသာ သမာဓိသည္ မ်ားေသာအက်ိဳးအာနိသင္ရွိ၏။
• သမာဓိ၌တည္၍ ျဖစ္ေစအပ္ေသာ ပညာသည္ မ်ားေသာအက်ိဳးအာနိသင္ရွိ၏။
• ပညာ၌တည္၍ ျဖစ္ေစအပ္ေသာ စိတ္သည္ ကာမသဝ၊ ဘဝါသဝ၊ ဒိ႒ာသဝ၊ အဝိဇၨာသဝ ဟူေသာ အာသေဝါတို႔မွ ေကာင္းစြာသာလ်င္ လြတ္ေျမာက္၏" ဟု(ေဟာေတာ္မူ၏)။
No comments:
Post a Comment